15 Mayıs 2010 Cumartesi

Kaş Boyama Uygulaması !!!



Gördüğünüz üzere şekil şemal ali kemal dağıtmışım kaşları :s Bu ara elime cımbızı bile almaya üşenir hale geldim..''_Bir elimde cımbız bir elimde aynaa ''diye söyledğim şarkılar nerdeeee :(



Kaş boyamız bu boyadan daha önce şurdaki postta bahsetmiştim TıkTık..
Kaş boyamızı ( açık kumral bendeki rengi),oksidant,kürdan ve kab (ben çay tabağı kullanıyorum)..
Bunlar hazırsa başlayabiliriz ..Nohut büyüklüğünde boyayı kabımıza koyduktan sonra 10-12 damla oksidant koyarak kürdanla karıştırıyoruzz....


Kaşımıza uygun bi şekilde sürüp 10 dakika kadar bekletiyoruz .. Ben burda bi kısmına sürmemişim gözüm nereye kaçtıysa artık...
Sonrasında ıslak pamukla siliyoruz ve böle bestami gibi oluoz :)
Şaka şakaaa bana koyu kaçtı bu sefer kardeşimle çay keyfi yaparken unuttum ...

Yarım saat uğraşarak kazıdım resmen kaşlarımı :)
Bu görüntüyü elde ettim...Kaşlarım daha dolgun ve belirgin oldu ....
Ben sarışın olduğum için çok fazla koyultamıyorum o yüzden koyu renkler sürede tereddüt etmesinler ...



10 yorum:

  1. Canım bu kaş boyama olayı bende yarım saat sürüyo maşallah fırça gibi kaşlarım var bide simsiyah çıkıyolar e saçlarımda bakır her haftasonu bu işlemi yapmaktan anam ağladı artık:)

    YanıtlaSil
  2. Pratikmis gercekten,kas yerine kirpige sursek zarari olur mu acaba?Aslen sarisinim ama cakma esmerim saclarim boya siyahi, kasim ise kalem siyahi,yazin ama kirpiklerim sahilde gunes yuzunden sari oluyo yaa,orjinali acik kahve ama gunes sapsari yapabiliyor.havuc gibi oluyorum sari sari igrenc kirpiklerim oluyor.Ben hic bu urunleri denemedim,ama madem kasi bu kadar guzel renklendiriyor kirpigide boyar ama degil mi?Deneyen var mi acaba?

    YanıtlaSil
  3. güzel olmuş cnm eline sağlık:)

    YanıtlaSil
  4. bu boya her yerde satılıyor mu canım ? benim saçım kızıl-kahve bakır-kahve arası..
    bende mi yapsam acaba :) kalemle boyamak tan sıkıldım..

    YanıtlaSil
  5. bestami :D koptum ya, ben de her hafta açık renge boyuyorum çok sıkıcı bir iş ya hemen de kararıveriyorlar gıcık oluyorum :P

    YanıtlaSil
  6. aaa ne guzelmis bu böyle.

    YanıtlaSil
  7. Shewolf'cum,
    benim kaşlarımda seyrek ve cansızdı..boya vs ile ugrasmamak için gecen sene bitkisel kalıcı makyak yaptırdım.simdi 2-3 haftada bir kuaföre gidip toparlatıyorum:))Uclarını bi güzel kaldırttımda..cok güzel oldu.kımse boya oldugunu anlamıyor bile..

    YanıtlaSil
  8. bu boya kirpiklerde kullanılıyor aynı zamanda ... bi de etkisini çok çabuk gösteriyor..
    profesyonel bi ürün

    YanıtlaSil
  9. son resimde son derece doğal duruyor.bende de bir testerı var açık kahvenin ve kullanmaya korkuyordum.haftasonu denemeye karar verdim:)

    YanıtlaSil