17 Ağustos 2011 Çarşamba

KRYOLAN SUPRACOLOR { 3 W - FS 38 }



KRYOLAN Supracolor özellikle show , tiyatro ve özel günlerde kullanılan çok etkili cildi tamamen örten bir kapatıcıdır..
8ml-30ml ve 55ml olmak üzere 3 boyutu var..
 Resimdeki  FS 38 rengi 55 ml , 3W olan rengi ise 30 ml'dir..




Yağlı ciltler için önerilmez..Çünkü kurudukça yağlanır ve cilt yüzeyinde istenmeyen parlak görüntüye sebep olur..

Kuru ciltler için idealdir..



Bu kapatıcıyı kullandığınız takdirde gözaltı kapatıcılarına ihtiyaç duymazsınız...

Cilde uyguladıktan hemen sonra hiç beklemeden Trans pudra yani loose powder ile puff sünger yardımıyla anında sabitleyiniz..Kurumasını beklemeyiniz..
Asla fırça ile sabitlemeyiniz..


3 W rengi kumral tenler için ideal pembe tonludur..
FS 38 ise sarı tonludur...
Önemle belirtiyorum lütfen özel günleriniz dışında çok fazla kullanmayı tercih etmeyin..Çünkü çok kuvvetli bir kapatıcı olduğu için uzun kullanımlar sonrası cildinizde sorun yaşayabilirsiniz..


187 nolu fırça ile uygulayınız...

66 renk seçeneği vardır ...



Türkiye fiyatı ortalama 35-76 TL arası eğer telefonla sipariş vermek istiyorsanız..
Gülay Hanım size bu konuda yardımcı olacaktır:)

Bağdat Cad. Ortaçlar Apt. No: 291 D:4 Caddebostan - Kadıköy / İSTANBUL

Tel: 0216 368 47 63 / 0216 368 47 63
Tel&Fax: 0216 368 47 93






















 


6 yorum:

  1. selammm ben supra colour la yaklaşık 1 sene once tanıstım bence super bı fondoten.soylenın aksıne sıklıkla kullandığım zamanlarda da cildimm bebek gibiydi.ama ben 110 TL ye aldım!:( eğer 65 e alabiliyosak süpermiş.en az 4 yıl kullanırsınız :)

    YanıtlaSil
  2. canım tam merak ettiğim ürünlerdi,ellerine sağlık çok güzel hazırlamışsın ;))

    YanıtlaSil
  3. @serap tan cnm evet süper bir fondöten fakat her cilt tipi için önerilmiyor sonuçlarını gördüğüm için önemle belirttim .. senin cildin dayanıklı olabilir fakat çoğu cilt bu şekilde değil keşke benim cildimde seninki gibi dayanıklı olabilse ..fiyat olarak pahalıya almışssın nerden aldın ?

    @makyaj güncem teşekkür canmm :)

    YanıtlaSil
  4. canım ben levent-etilerdeki ametist ten aldım.Hatta bende görüp çok beğenen arkadaşım da geldi bi gün benle o da aldı:( cok uzuldum:(

    YanıtlaSil
  5. Yaklaşık 6 senedir günlük kullanımda kullanıyorum hemde her gün (makyajsız günlerim hariç) ve hiçbir zararını görmedim. Sadece gece yatmadan önce temizlemek çok önemli.
    Kryolan fondöten seçimimde hayatımda yaptığım en büyük doğrularımdan. Güvenle günlük kullanımda, içiniz rahat bir şekilde kullanabilirsiniz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günlük kullanımda tavsiye etmememin sebebi plastik içerik içeriyor..İçeriğine bakarsanız anlarsınız.. Tabii sizin cildinize gözle görülür bir etki yapmamış olabilir fakat günlük kullanımda bu denli yoğun bir kapatıcı kullanmak cildi yorar ve gereksiz..Cildiniz o kadar sağlamsa peki neden bu kadar yoğun bi kapatıcı kullanma gereksinimi duyuyorsunuz..

      Sil