23 Ağustos 2011 Salı

KRYOLAN TV PAINT STICK [ Ivory_2W_3W_4W_TAN1 ]


Kryolan Tv Paint Stick özellikle televizyon , sahne , film makyajlarının vazgeçilmez fondötenidir..

Porselen makyaj yapımında da kullanılan tek fondötendir..

Tüm cilt tipleri için ideal olup özellikle ıslak kullanılması gerekiyor.. Kuru kullanıldığında çizgi oluşumuna neden olur..

İçeriğinde E vitamini olduğundan dolayı cildi besler ..Ve ciltle bütünlük sağlar...

Göz altı kapatıcısı olarakta kullanabilirsiniz ..

Yalnız kullanım sonrası trans pudrayla üzerinden mutlaka geçin..

Ayrıca size önemli bir şey belirtmeden geçemeyeceğim..Becca ürünleri Kryolan fabrikalarında üretilmektedir ..Yani Becca ve Kryolan ürünleri aynı ambalajları farklıdır..




Bende 5 rengi bulunuyor..

Ivory ile ; aydınlatmaları yapıp
2w-3w-4w ile; cilt tonunu yakalayıp
Tan1 ile ; gölgelendirmeleri yapıyorum...








Lateks sünger ile kullanımı ; ciltte aşağıya doğru çekerek sürülür..
Sentetik sünger ile kullanımı ; ciltte dokundurup tamponlayarak sürülür..


187 fondöten fırçası ile kullanımı ; dairesel hareketler yaparak sürülür..

En iyi sonucu ise parmaklarla tamponlayarak elde ederiz...

Renk skalası çok fazla olduğu için burda yer veremedim..250'den fazla renk skalası var ve 120'den fazlası gölgelendirmede kullanılıyor..



Türkiye fiyatı ortalama 59-70 TL arası eğer telefonla sipariş vermek istiyorsanız..

Gülay Hanım size bu konuda yardımcı olacaktır..

Bağdat Cad. Ortaçlar Apt. No: 291 D:4 Caddebostan - Kadıköy / İSTANBUL





Tel: 0216 368 47 63 -0216 368 47 63
Tel&Fax: 0216 368 47 93



6 yorum:

  1. Yawruşum sen artık uzman olmuşsun. :))

    YanıtlaSil
  2. yoğun makyaj gerektiren günlerde Kryolan ürünlerini mutlaka kullanıyorum..Sabitleştirici spreyi özellikle favorim..Ancak bazı ürünlerini (örneğin gözaltı kapatıcısını)üstüste birkaç gün kullanırsam hemen alerji yapıyor..

    YanıtlaSil
  3. bacaklarımdaki yara izleri için lokal kullanabileceğim bir ürün tavsiye edebilir misin peki canım?

    YanıtlaSil
  4. @sedoşumm daha çok yol katetmem lazım :)
    @nilgün geneli plastik içerikli ürünler olduğu için yapabilir cnm ben o yüzden önemle belirtiyorum bazı ürünlerinin kullanım sıklığını ..
    @sochic kamuflaj kapatıcı en iyisi dövmeyi bile yok edebiliyor.. sonraki postlarımda ona da yer vericem cnm

    YanıtlaSil
  5. Merhaba, bloglarda okuduğum tavsiyeler üzerine gözenekleri küçültmesi için Kryolan Tv Paint Stick aldım ama ben de hiç işe yaramadı galiba ya da ben beceremedim. Blogumda da yazdım fotoğraflarım da var. Bir inceleyip bana tavsiyelerde bulunabilir misiniz bu ürünün kullanımı ile ilgili.
    http://locosmetico.blogspot.com/2013/02/kryolan-tv-paint-stick-fondoten.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gözenek küçültmez.. Gözenekler için ESTEE LAUDER İdealist pore minimizing ürününü tavsiye ederim.. Gözenekleri ancak cilt bakım ürünleriyle küçültebilirsin..

      Sil