29 Mayıs 2012 Salı

KRAUTERHOF Anti-Cellulite Gel


2 haftaya yakındır bu ürünü kullanıyorum..
Selülit için..,
İlk sürdükten 5 dakika sonra sanki beni ateşin ortasına atmışlar gibi cayır cayır bacaklarım yandı :)
''-Allahım sana geliyorum'' dedim ..
Neyse ki 20 dakika sonra geçti..
Eee dedim bu ne böyle..
Meğer içeriğinden ötürü cildin altına nüfus etmesini sağlıyor ,thermo özelliğinden ötürü ısıtıyor ve  yağ hücrelerini küçültüyor..
Tabii ısıyı dışardan dokunduğunuzda hissetmiyorsunuz.. 


Gerçekten etkiyi görmeye başladım ..
O yüzden hemen sizinle paylaşim dedim ki belki tatile gitmeden kullanmak istersiniz :) 

Fiyat : 27,50 TL

Hatta sizin için bir internet siteside buldum. Burdan sipariş verebilirsiniz .TıkTık

19 yorum:

  1. Etkili bişi o zamansaaaa;) Cnm peki fiyatı ne kadar?

    YanıtlaSil
  2. Merhaba nerden aldıgını ve fiyatı konusunda bilgilendirimisin bizi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yazıom şimdi posta :) bana firma göndermişti cnm ama internetten alabilirsin

      Sil
  3. ürün büyük boy sanırım.ne kadara aldınız ve memnuniyetiniz hakkında biraz daha ayırntı verebilir misiniz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 250 ml .. benim çukur çukur olan selülitlerimi düzeltti bundan daha iyisi ne olabilir ki :)

      Sil
  4. fiatınıda yazaydın keşke ...

    YanıtlaSil
  5. ürünü bende ilk kullandığımda ne oluyor dedim dediğin gibi nasıl bir yanma . ilk sıralar düzenli 1 ay kullandım ve ciddi bir gelişme oldu. sonrası ne mi oldu her kadın gibi bende üşengeçlik yapıp bıraktım:( yine başlıcam ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşte biz bayanların hazin sonu maalesef dediğin gibi sonradan bir bıkkınlık bir vurdumduymazlık sanki milletin selülitlerine sürüyoz :)

      Sil
  6. Aaaaa cidden işe yarıyor mu buuu :) 22 yaşında adamın selüliti olur mu ya ama bende varrr :( Acilen almam lazım bundan ve annem buna bayılacakkkkkkkkkkkkk :) Selülit giderci olsun da ne olursa olsun mantığıyla hareket eder de kendisi :)))
    Güzel yazın için teşekkürler tatlım muahhhhh :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olur ezgicim olur :) ben teşekkür ederim mckss :)

      Sil
  7. Ben de kullanıyorum bu ürünü, bana da firma göndermişti bir çekilişten, gerçekten harika, selülitlerim ciddi oranda azaldı, kalça bölgemde kullanıyorum bilhassa ve bayağı inceldim. Özellikle spordan sonra sürünce yanma hissi daha fazla hissediliyor, sanırım o zaman daha etkili. Hem fiyatı da çok uygun. Daha önceden Nivea'nın selülit jelini kullanmıştım ama faydasından çok zararını gördüm maalesef. Fakat Krauterhof süper.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben çok pahalı ürünlerde kullandım ama bir işe yaramadı.. aman dağlara taşlara nazar değmesin bu ürüne o zaman :)

      Sil
  8. Bir kozmetik delisi olarak uzun zamandır sizin ve chunlinin sayesinde hem yeni ürünlerden hemde ürünlerin özelliklerinden haberdar oluyorum.Konu dışı olacak ama uzun zamandır mor kelebeğin sitesine ulaşamıyorum benim bilgisayarda mı bir sorun var acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımcım kapadı o bloğunu .. şu an 3 çocuk annesi ve onlarla uğraşıyor :)

      Sil
  9. Mor kelebeğin bloğunu kapatmasına çok üzüldüm.Benim ilk takip etmeye başladığım blogdu.Sayesindede sizin ve chunli beauty'nin bloglarınızdan haberim oldu.En son yazılarında ikiz bekliyordu cevabınıza göre bebeklerine kavuşmuş.İşallah yine yazmaya başlar.Ayrıca bu krem tavsiyenizide teşekkürler ilk fırsatta alacağım.

    YanıtlaSil
  10. Okur okumaz gidip aldım...hatta bugün yazıcam ...umarım etkili olur...www.trendyandfriendly.blogspot.com

    YanıtlaSil
  11. Dayanamadım bende aldım henuz 2. kullanısım fakat cayır cayır yandıkça işe yarıyor diye düşünmeye başladım. Fiyatına göre kesinlikle denemeye değer bir ürün :)

    YanıtlaSil