4 Mart 2013 Pazartesi

YSL Manifesto Parfüm..


Yves Saint Laurent markasının en son çıkardığı MANIFESTO parfümünü nasıl anlatacağım bilemiyorum ama son zamanlarda çıkan en iddialı ve kokusuna doyamadığım bir parfüm diye tabir etsem az kalır.

İçerisinde ; Bergamot,Vanilya,Yasemin,Tonka fasulyesi ve Beyaz zambak bulunan bu koku bu seneye damgasını vuracak.. 
Kalıcılığını tartışmıyorum bile buram buram peşininizden bulut halinde geliyor.. 

Şişe tasarımında kadın vücudunu simgeleyen YSL ..Vücudun belini ametist taşıyla bir kemer yaparak daha dikkat çekici ve değerli kıldı..

Ben şimdiden şişenin yarısını bitirdim bile.. Tatlı ve çiçeksi kokuyu seviyorsanız ve bu kokudan benim gibi vazgeçemeyeceksiniz. 
Bu kadar da iddialı cümle kurarım yani :) Teşekkürler Yves Saint Laurent  :) 


Kişisel Yorumlarımı İçerir.
**Basın ürünüdür.


1 yorum:

  1. Hey! Sen çok iyi parfüm altında bir fotoğraf çekmek için sorabilirsiniz? Bir tane aldım ve nasıl orijinal emin değilim. Bu ne yazık ki büyük bir fotoğraf, internet, değil bir olurdu. Thank you very much! Sevgiler Angelika

    YanıtlaSil